Coșul meu

Garanția celui mai bun preț

Garanția celui mai bun preț

Ne străduim să vă asigurăm că la noi cumpărați întotdeauna cât mai avantajos. Garanția și compararea se aplică pentru toate produsele din ofertă, cu excepția mărcii Joybex®.

Dacă ați găsit pe un alt magazin online din România un produs care la noi este mai scump, anunțați-ne și vom egala prețul, în măsura în care legislația concurenței o permite.

Cum aplicăm garanția?

Concurență relevantă în România

Aplicăm garanția celui mai mic preț în cadrul concurenței relevante din România.

Excepție: Joybex®

Garanția se aplică pentru toate produsele din oferta noastră, cu excepția mărcii Joybex®. Ne rezervăm dreptul de a evalua relevanța concurentului și a prețului acestuia.

Preturi de bază fără reduceri

Garanția se aplică prețurilor de bază, asupra cărora nu a fost aplicată nicio reducere, promoție sau cupon de reducere.

Cum se face?

Găsiți linkul „Garanția celui mai bun preț”

Faceți clic pe linkul Garanția celui mai bun preț aflat sub prețul produsului.

Completați formularul

Completați formularul și verificați funcționalitatea linkului introdus către oferta concurentă.

Răspuns în 2 zile lucrătoare

După verificarea îndeplinirii tuturor condițiilor, vă vom contacta în termen de 2 zile lucrătoare cu noua ofertă.

  • Comparăm prețurile finale din e-shop, inclusiv TVA, fără costuri de transport sau alte taxe.
  • Oferta concurentă trebuie să fie publică, iar produsul în stoc.
  • În c
  • Garanția celui mai bun preț înseamnă că, atunci când cumpărați de pe Joybex.sk, aveți certitudinea că produsul respectiv nu poate fi achiziționat mai ieftin în altă parte. Dacă găsiți același produs la un alt vânzător verificat la un preț mai mic, este suficient să ne anunțați prin intermediul formularului Garanția celui mai bun preț. După verificare, vom reduce prețul produsului la nivelul ofertei concurente – bineînțeles cu respectarea tuturor condițiilor programului. În cazurile în care legislația concurenței nu permite acest lucru, vom ajusta prețul la cel mai scăzut nivel posibil, corespunzător costurilor noastre.
  • Garanția celui mai bun preț se aplică produselor vândute direct de Joybex.sk, care sunt marcate la momentul cererii cu eticheta „Garanția celui mai bun preț”.
  • La compararea prețurilor, luăm întotdeauna în considerare prețurile finale din magazinele online, inclusiv TVA, fără costuri de transport sau alte taxe suplimentare. Momentul decisiv pentru evaluarea garanției este cel în care echipa noastră de asistență pentru clienți verifică formularul trimis – de obicei în termen de 1–2 zile lucrătoare de la trimitere.
  • KALIS, s.r.o. își rezervă dreptul de a modifica oricând condițiile sau de a încheia complet programul Garanția celui mai bun preț. O astfel de modificare nu afectează cererile care au fost deja trimise corect și sunt în curs de procesare.
  • Dacă pentru un anumit produs se poate aplica un cod de reducere, la evaluarea garanției se consideră valabil prețul redus după aplicarea codului.
  • Cel mai avantajos preț pe Joybex.ro reprezintă echilibrul ideal între calitate, preț corect și grijă față de client. Scopul nostru este să oferim produse din distribuție oficială la cele mai bune prețuri posibile, asigurând în același timp servicii profesionale și livrare de încredere. Deși cel mai bun preț nu este întotdeauna cel mai mic de pe piață, monitorizăm zilnic ofertele concurenței pentru ca achiziția dumneavoastră la noi să fie întotdeauna cu adevărat avantajoasă.
  • Programul Garanția celui mai bun preț nu se aplică în toate situațiile. Dacă Joybex.ro și un magazin concurent oferă același cod de reducere pentru același produs, prețul se compară după aplicarea reducerii.
  • Garanția se aplică întotdeauna doar pentru 1 bucată de produs. Dacă clientul solicită alinierea prețului pentru o cantitate mai mare, Joybex.ro își rezervă dreptul de a evalua sau respinge individual fiecare cerere.
  • De asemenea, garanția nu se aplică dacă produsul respectiv nu este în stoc – fie la noi, fie la un concurent verificat.
  • Programul poate fi utilizat doar înainte de achiziționarea produsului. După plasarea comenzii, aplicarea retroactivă a garanției nu este permisă.
  • În anumite cazuri, garanția celui mai bun preț nu poate fi acceptată. Printre cele mai frecvente motive se numără:
  • link nevalid sau nefuncțional către oferta concurentului,
  • linkul duce doar către un comparator de prețuri, nu către produsul concret din magazinul online,
  • oferta concurentului se referă la un alt model, versiune sau variantă a produsului,
  • produsul concurentului nu este în stoc sau nu poate fi comandat,
  • reducerea concurentului este valabilă doar în cantitate limitată sau pentru o perioadă limitată,
  • prețul oferit este neobișnuit de mic (de exemplu, este vorba despre un produs folosit sau provenit dintr-o distribuție neoficială),
  • produsul este disponibil doar pentru membrii unui program de loialitate sau unui grup restrâns de clienți,
  • prețul concurentului este mai mic decât costurile noastre de achiziție, ceea ce, conform legii, nu permite o reducere suplimentară.
  • După trimiterea formularului Garanția celui mai bun preț, veți fi contactat de un reprezentant al serviciului nostru clienți în termen de 2 zile lucrătoare. Dacă cererea dumneavoastră este aprobată, vă vom trimite un cod de reducere unic pentru produsul respectiv, valabil 24 de ore. Introduceți pur și simplu acest cod în coșul de cumpărături înainte de finalizarea comenzii.
  • Fiecare produs poate fi achiziționat doar cu un singur cod de reducere, iar reducerile nu pot fi combinate. Codul de reducere nu poate fi schimbat în numerar.
  • Dacă, din orice motiv, cererea dumneavoastră nu poate fi aprobată, vă vom informa întotdeauna în mod transparent.